22 Mart 2015 Pazar

liseli sex

Merhabalar ben liseye giden ve akranlarından oldukça gösterişli olan bir kızım ama ismimi vermek istemiyorum çünkü yaşadıklarımı sizlere anlatırken aranızdan tanıyabilecek insanlar olabilir düşüncesindeyim. Şimdi sizlereresimlisexhikayeleri.com sitesi sayesinde yaşamış olduğum liseli seks hikayeleri konulu bir hikayemi anlatmak istiyorum. Öncelikle İnternet ortamında tanıştığım Taner ile birlikte bir süre sanal yoldan konuştuk ve görüştük derken sanaldan cinsellik içerek videolar ile bir birimizin oluyorduk fakat o meslek lisesinde ben ise İmam Hatip Lisesinde okuduğum için denk gelemiyorduk derken bir gün bir yolunu buldum ve okula diye Taner’le buluşmaya gittim. Beni bekleyen sevgilim beni özlediğini benimde onu çok özlediğimi belirtmemin ardından beni arkadaşının evlerine götürdü. Buraya girer girmez azmış gibi Taner’in şeyine saldırdım ve birden bire yalamaya başladım çünkü çok azmıştım diyebilirim ki ama Taner önce yalama sevgilim önce sevişelim diyerek beni geri çevirdi derken beni birden bire kucağına aldı ve yatak odasına götürdü. İkimizde okul kıyafetlerimizle olduğumuz için önce bir birimize bakıp güldük sonra ilk hamle sevgilimden gelerek bebeğim camda gösterdiğin kadar var mı her yerin açta bakayım demesiyle bende ki istek daha da arttı. Bende dayanamadım yatağa uzanarak seninim aşkım istediğini yapabilirsin diyerek onun kollarına bıraktım kendimi ve oda yavaş bir şekilde elini bacaklarımın arasında soktu ve önce kilotlu çorabımı çıkartarak bembeyaz bacaklarımı gördü sonrasında ise altıma giydiğim tangayı çıkartmayarak başımdaki örtüyü çıkardı ve gömleğimin düğmelerini çözerek benim olgun memelerim fırladı sonrasında beni sadece iç çamaşırımla bırakan sevgilim ayağa kaldırdı beni ve öylece baktı çevirdi sonra birden çekerek kucağına oturttu sıra sende sevgilim diyerek onu soymamı istedi ve bende hızlı bir şekilde onu soydum sadece altındaki iç çamaşırı kalmıştı onu çıkartmaya korkuyordum derken onu çıkartmayan sevgilim kucağına oturttunca beni onun aleti oynamaya başladı bunu kalçalarımda ve iç çamaşırımda hissediyordum. Biraz sevişmeye başladık ve nitekim sevişerek beni adeta eritiyor ve yalamaya devam eden sevgilim memelerimden kafasını hiç kaldıramıyordu ki memelerimin uçları iyice sertleşmişti ve halen devam ediyordu. Fakat sonrasında önce sütyenimi sonra ise altımdaki tangayı onun için giydiğimi belirttiğimde çıkarttı ve beni yatırarak sana geliyorum bebeğim dedi ama bu seferde ben frenleyerek onun kini önce elime aldım biraz okşadıktan sonra memelerimin arasına sokarak ona adeta show yapıyordum sonrasında tam boşalacağı zaman ise bacaklarımı ayırdım ilk defa biri bana giriyordu ilk girmede acıdı ama ikinci girmede sert bir şekilde ağzımı kapatarak sokan sevgilim iyice delirtmişti beni ve parmaklarını bile yalıyordum içime boşalma lütfen aşkım derken birden çıkardı aletini ve domal sevgilim çabuk diyerek göt deliğimi de ilk o sikerek götüme boşaldı şuan çok mutluyuz her hafta sonu sevişiyoruz.

1 yorum:


  1. slm batuhan ben ist 0531 880 14 71 ateşli azgın EVLİ BEKAR DUL BAYANLAR arayın tanısalım görüşelim gizlilik içinde buluşalım sınırsız sex yasayalım uzaklık ve yaşınız sorun degil sms watsap lina viber var

    YanıtlaSil