4 Nisan 2015 Cumartesi

babam zorla aldı

İşe ilk girdiğim günden beridiri göğüslerimi büyütmek üzere ameliyat için para biriktiriyordum. Beş yıldır falan çalışıyorum ve bu gizli ameliyat için pek para biriktirmem mümkün olmuyordu, maaşımı aldığım gün babama vermem yüzünden kendime para ayıramıyordum o yüzden beş yıl boyunca beklemem gerekti ve sonunda geçen ay evdekilerden habersiz bir ameliyat geçirdim, göğüslerime silikon taktırdım ve şekilsiz olan memelerimi eskisinden çok daha güzel bir hale getirttim. Birlikte olduğum erkeklerin mutlu olmalarının aksine benim göz zevkim içinde çok önemliydi bu fakat ameliyattan sonraki ilk hafta göğüslerim yüzünden babamla sikişeceğim hiç aklıma gelmezdi, evet şuan anlatacaklarım babamla sex hikayemdir, yani tecrübem desem daha doğru olur çünkü hikaye değiller, okuyacaklarınız kızını siken babayla ilgili yaşanmış olaylardır. Bu sizede biraz tuhaf gelebilir ama sırf göğüslerimi yaptırdım diye babam bana daha farklı davranmaya başlamıştı, bu davranışının sonunda sikişe dönüşeceğide zaten ilk başlardan belliydi. Ameliyattan sonra aldığım ilk maaştan normalde bana harçlık olarak verdiği paranın miktarı bile artmıştı. Şimdi sizlere yaşadığım ensest sex deneyimimi anlatacağım ve dediğim gibi bu ensest seks babamla sikişmekten dolayı oldu.
Günlerden cumaydı ve ertesi gün izinli olduğum için evdekilere telefon açıp biraz geç geleceğimi, iş yerinden bir arkadaşımla evde oturacağımızı söyledim, genelde bu yalanları söyledikten sonra gece saat ikiye kadar eve gelmem ve geldiğimdede arkadaşım beni arabasıyla bıraktı derim, yine o günlerden biriydi. Göğüslerimi yaptırdıktan sonra elimden geldiği kadar göğüs dekolteli elbiseler tercih eder olmuştum. Göğüslerimi görmek, erkeklerin onlara bakması ve hayran hayran gözlerini gözlerime çevirmeleri beni mutlu ediyordu. Yine o günlerden biri, yan dekolteli elbisemle iş çıkışı evi arayıp arkadaşlımla dışarıda gezmeye belki bir kaç kadehte içmeye çıkmıştık. Sürekli alkol alan biri değilim ama haftada bir defa veya ayda bir defa bu türlü akşam çıkmalarım olduğunda birşeyler içiyorum ne yalan söyleyeyim. O gecede fazla değil iki bira falan içmiştim, iki biranın bile bünyemde bıraktığı etki, yani biranın kafası bir kaç saat gitmişti, eve saat birbuçuk gibi girdiğimde annem ve erkek kardeşim uyumuşlar ama babam televizyonun karşısında oturuyordu. Normalde oda uyumuş olması gerekiyordu ama nedense o gece artık benimi beklemişti tam anlamadım ama uyumamıştı.
Eve girer girmez hemen salonun önünden hızlıca geçip hiçbir şey söylemeden banyoya girdim, muhtemlen ağzımda bira kokusu vardı, onu düşünerek banyoya geçip bir kaç dakika boyunca dişlerimi fırçaladım, ben banyodan çıkmaya yakın babam kapının önüne gelip “kızım ordamısın?” diye seslendi, “evet baba burdayım, banyoya mı gireceksin?” dedim ve oda “yok seni merak ettim banyoya girmeyeceğim” dedi ve kapının önünden ayrılıp içeri geçti, yani ben içeri gittiğini sanıyordum, meğerse banyonun önünden benim odama geçmiş, çıkar çıkmaz aceleyle odama girdim ve babamın yatağımda oturduğu fark bile etmeden üzerimde ki hırkayı ve tişörtü çıkarmaya başladım. Tam tişörtü soyunacakken babamın karşımda beni izlediğini fark ettim ve irkilerek “baba burdamıydın, görmedim, napıyorsun burada?” diyerek gülümseyip alkol aldığımı belli etmemek için elimden geleni yapar bir vaziyette sordum. Babam bana uzun uzun baktı ve “hiç kızım seni ziyarete geldim, nasılsın, nereden geliyorsun?” dedi. Tabiki yaşadıklarımı anlatmadım, yani içtiğimi veya dışarıda dolaştığımı falan, sadece arkadaşla evde oturduk dedim.
Yatağımın üzerinden kalktı ve yanımdan geçerek “tamam, iyi geceler ben yatmaya gidiyorum” dedi, odamdan çıkıp yatak odasına geçti. Yanımdan geçerken bir an için alkolün kokusunu aldığını düşünmüştüm, yanımdan geçip gidince derin bir nefes aldım ve derhal üzerimdekileri çıkarıp yatağa kendimi atıp uyumayı bekledim. Alkolün etkisiyle gece saat dört gibi tekrar uyandım ve işte o an gördüklerim karşısında nefesim kesilmişti, normalde çığlık atabilirdim çünkü karşı karşıya kaldığım durum yüzünden hem korkmuş hem şoka girmiştim ama sessice kalakaldım. O an babam karşımdaydı ve sikini çıkarmış açıkta kalan göğüslerimi izleyerek kendini tatmin etmeye çalışıyordu. Gözlerimi açar açmaz göz göze geldik ve sikini eşofmanına tekrar sokup üzerimi örtmek için yaklaştı. Üzerimdeki çarşafa ellerini atıp üzerime doğru çekerken birde yanağıma öpücük attı. Tam geri doğru giderken biranın kokusunu almış olacak ki “sen bişey mi içtin?” diye sordu, o an ikinci şokumu yaşadım ve “hayır baba bişey içmedim” dedim, tekrar yanıma yaklaştı ve koklayarak “hadi hadi birşeyler kokuyor sende, ne içtin söyle bakayım” dedi.
Gece gece babamla yaptığım sohbete bakar mısınız, beni izlerken sikini okşayan babam şimdi birde bana ne içtiğimi soruyordu. Zaten az önceki etkiyi üzerimdem atmamıştım daha tekrar üzerime geldiğinde panik oldum ve kekeleyerek cevap vermeye başladım. Üzerimi örttü ve ellerini çarşafın üzerinden göğüslerime dokunup sıkarak “neyse tamam hadi uyu” deyip odadan ayrıldı. O gece çok üstüne çok yaşamam bende uyku falan bırakmamıştı, bir kaç dakika daha yatakta durduktan sonra tuvalete gitmek için yataktan çıktım, üzerimdeki gecelğimin resmen ağzı burnu bir kenara kaymıştı, zannediyorum ki babam göğüslerimi izlemek için üzerimi açmış ve tekrar kapatmaya fırsat bulamamıştı. Gece boyunca bunu düşünerek sabahladım ve saat dokuz gibi falandı sanırım tekrar uykuya daldım. Saat on iki civarında yine babamın yanıma gelip beni dürtmesiyle uyandım, hafta sonları iş olmadığı için evdekiler beni onikiye kadar kaldırmazlar ve yine sıradan bir hafta sonu gibi on ikide kalktım tabi ne kadar sıradan olduğunu birazdan anlayacaksınız, ben o gün anladığımda üçüncü şokumuda yaşamıştım.
Annem ben kalkmadan kahvaltıyı hazırlamıştı, bizimkiler erken kalkıp kahvaltı etmişlerdi ama benimle beraberde öğle yemeği için sofradaydılar. Ben yemek boyunca sürekli babama baktım ve dün gece yaşadıklarımın acaba hayalmiydi, alkolün etkisimiydi diye düşüne düşüne babamı izledim. Babamda aynı şekilde sık sık beni izliyor ve göğüslerime bakmaktan kendini alamıyordu resmen. Geceliğimin üzerinden her ne kadar göğüslerim görünmesede değişikliği anlamış olacak ki sürekli gözü oradaydı. Yemeğimizi yedikten sonra anneme sofrayı kaldırması için yardım ettim. Bir kaç saat ailecek oturduktan sonra annem ben komşuya gidiyorum diyerek evden çıktı, gittiği komşu hemen iki apartman yanımızda oturuyordu ve en az akşam saat altıya kadar gelmeyecekti. Dünün etkisi hala üzerimdeydi ve kendime gelmek için duşa girmek üzere üzerimi hazırlamaya başladım, bornozumu falan banyoya asıp babama “baba ben duşa giriyorum” dedim ve banyoya girdim. Banyoda suyun altında öyle hareketsiz beklerken birden kapının önünde ki karaltı dikkatimi çekti. Dünden sonra babama pek güvenim olmadığı için kapının deliğini kapatmak için suyun altından çıktım ve kapıya astığım bornozumu kapının anahtar deliğinin üzerine getirdim.
Tam o an babamın gölgesini gördüm, meher anahtar deliğinden gerçekten beni izliyormuş, hemen üzerime bornozumu giyip dışarı çıktım ve odama geçtim. Bir kaç dakika sonra babamda benimle beraber odama gelip yatağıma oturdu ve yersiz bir sohbet başlatmak üzere bana “nasılsın? nabıyorsun? iş güç nasıl gidiyor?” gibisinden sorular sormaya başladı, artık daha fazla sabredecek gücüm kalmamıştı o yüzden “baba sorun nedir? söylemek istediğin birşey mi var? bir kaç gündür bana karşı farklı davranışlar içerisindesin, bunun nedeni nedir?” dedim. Meğersem babam bunları dememi bekliyormuş, direk ayağa kalktı ve bornozumun üzerinden sarılarak “kızımla sohbet edemeyecekmiyim” deyip sıkı sıkı beni kendine doğru bastırdı. Bir kaç saniye bastırdıktan sonra kendini geri çekip “son günlerde sende de değişiklikler var, göğüslerine birşey mi yaptırdın” dedi, saklamak istemiyordum artık o yüzden “evet çok biçimsizlerdi bende ameliyat oldum, size haber vermedim kızarsınız diye” dedim, babam “hmm bir bakayım nasıl olmuş” diyerek bornozun içinden elini attı ve bornozumu iki yana ayırarak göğüslerime bakmaya başladı, korkuyla “baba ne yapıyorsun ya” diyerek bornozu tekrar örtmek istedim ama karşı koyarak “bakıyorum kızım ne var burda, herkese gösteriyorsun da babana mı göstermekten utanıyorsun” dedi.
Sesimi yükselterek “ne alaka baba ya, kime gösteriyormuşum ki” dedim, babamda gülümseyerek “elbiselerinden belli kızım kime gösterdiğin, herkese gösteriyorsun, belli biri yok sanırım” diyerek bornozumun içinden belime sarılarak “hadi sende sarıl babacığına” diyerek sıkı sıkı kollarını vücuduma doladı. Kendimi tekrar geri çekerek “baba bırak beni üzerimi giyeceğim, çık lütfen odamdan” diyerek odamdan çıkmasını istedim ama hiç oralı olmadı ve sarılmaya devam ederek “hadi sende sarıl babacığına, bak baban sana nasıl sarılıyor, kızım benim, iri memeli kızım, çok güzel olmuş memelerin, aferin sana” diyerek sarılmaya devam etti. Artık her ne kadar kendimi geri çekmeye çalışsamda çekemiyordum ve sonunda babam sarılarak beni yatağın üzerine yatırdı ve boynumdan öpmeye ve koklamaya, göğüslerimi sıkmaya ve bir yandanda “kızım benim, ne kadarda güzelsin, ne kadar güzel kokuyorsun, hadi sende sarıl babacığına” diyordu. Artık daha fazla sessiz kalamadım ve bağırarak “kalk üzerimden ya ne yapıyorsun, bırak beni” demeye başladım.
Eliyle ağzımı kapattı ve “bağırma şimdi tokatı yiyeceksin bak” dedi, ben tekrar bağırıncada boğazımı sıkarak “bağırma kızım bağırma, canını yakacağım birşey yapmayacağım” dedi ve dudaklarımı öpmeye başladı. Artık babam resmen baştan çıkmıştı ve karşı koyamıyordum. Üzerimden inmeden dudaklarımı, boynumu ve göğüslerimi öpmeye başladı, ağlaya ağlaya “baba yapma bırak beni nolur” diyordum ama gözyaşlarım babamın umurunda olmadı ve göğüslerimi yalayarak “hakaten çok güzel olmu, sen ne ara büyüdün kız, babanı bile baştan çıkarıyorsun aferin sana” diyerek göğüslerimi emmeye devam etti. Sonra yalayarak aşağı doğru indi ve başını bacaklarımın arasına sokarak amımı yalamaya başladı. Dilini amıma değdirdiği an amıma tükürüp parmağınıda içime doğru iteklemeye başladı, ağlak bir ses tonuyla baba nolru yapma desemde hiç dinlemiyor ve amımı parmaklamaya devam ediyoru. Bir kaç dakika boyunca amımı hızlı hızlı parmaklamayı sürdürdü ve sonra elini amımdan çekip sikini dışarı çıkarak sikini okşamaya başladı. Bir süre o şekilde sikini okşadıktan sonra ayağa kalktı ve bornozumun önünü tatman açarak hem amıma hem memelerime bakarak sikini okaşamaya devam etti.
Karşımda resmen mastürbasyon yapıyordu ve benim ağlamama engel olmak için sürekli “kızım sus birşey yapmayacağım” diyordu. Babamı izlerken yatakta ağlamaya devam ettim ve oda benim ağlamama aldırış etmeden mastürbasyona devam etti. Bir kaç dakika boyunca beni izleyerek sikini okşadıktan sonra kulağımın yanına gelerek “ne var sanki şurda baba kız sikişsek, içine almaz mısın babanı?” dedi , ben hiç cevap vermedim ve ağlamaya devam ettim. Tekrar ayağa kalkarak mastürbasyon yapmaya devam etti ve çok geçmedende üzerime doğru büyük bir şiddetle boşalmaya başladı. Babam üzerime boşalıyorken tüm spermlerini amımın üzerinde, göbeğimde ve göğüslerimde hissedebiliyordum, hatta bir kaç damla yüzüme kadar gelmişti. Sonra sikinin ucundaki spermleri bornozuma silerek odamdan çıktı. Ağlamayı bırakıp üzerimdeki spermleri sildim ve üzerimi giyerek yatağıma yattım. O gün akşama kadar yatakta kaldıktan sonra annem geldiğinde dahi içeri geçmedim ve yemek bile yemedim, gece olduğunda ise uyuyup kalmıştım.
Yatakta yatarken sürekli babam aklıma geliyordu, babamın kocaman siki ve üzerime boşaldığı anlar gözümün önündeydi ve bir türlü aklımdan çıkmıyordu, o yaşananları düşünerek uyumuş kalmıştım, gecenin bir yarısı tekrar uyandığımda bu defa yine babamla göz göze geldim, tam çığlık atacakken babam elini ağzıma koydu, beni susturum “bu defa içine gireceğim kızım” deyip eline tükürerek amımı okşamaya başladı, sonra sikini amımın üzerine sürtüp yavaş yavaş içime girdi, canım o kadar çok acıyordu ki sizlere o acıyı anlatamam ama öte yandan utanarak söylemem gerekiyor ki bir kaç giriş çıkıştan sonra aldığım zevk yüzünden kendimi babama teslim etmiştim. Artık yatağımda sessiz ve sakin bir şekilde babamın beni sikmesini izliyor, zaman zaman gözlerimi kapatıp istemedende olsa aldığım zevk yüzünden kendimden geçiyordum. Babam o gece beni çok değil bir kaç dakika boyunca sikti ve siktikten sonra boşalmak üzere amından çıkıp tekrar üzerime boşaldı. Üzerimden kalkıp giderkende “bu bizim ilk ilişkimiz kızım, devamı gelecek sen merak etme” dedi ve odamdan çıkıp gitti. Gece sabaha kadar üzerime çarşafımı çekip o vaziyette yatakta olanları düşündüm ve babamın tekrar gelme ihtimaline karşı hazır bir şekilde bekledim ama gelmedi. İlk ilişkimizi bu şekilde yaşamıştık ve o günden sonra artık babamın karısı olmuştum. kimine göre inanması çok zor ama babam beni sikti bu bir gerçek, hem benim için hem babam için hemde yazdıklarımı okuyanlar için.
Şuan bunları yazmaktaki cesareti toplamamda yardımcı olan şey ise sitenizdeki bir baba kız sex hikayesi oldu, okduduklarımdan sonra benimle aynı şeyleri yaşayan insanların olduğunu bilmek biraz rahatlattı doğrusu, yaşadığım şeylerden zevk almamış olsam sanırım şuana kadar çoktan karşı koyar ve tekrar babamla sikişmemek için ne gerekirse yapardım ama yaşananların benimde hoşuma gidiyor olmasından dolayı sessiz kalıyorum. Zaman zaman diğer babamla yaşadığım seksleri buraya yazmayı düşünüyorum, en nihayetinde babamla sikiştim artık bunun sonu gelmeyecek biliyorum..

1 yorum:


  1. slm batuhan ben ist 0531 880 14 71 ateşli azgın EVLİ BEKAR DUL BAYANLAR arayın tanısalım görüşelim gizlilik içinde buluşalım sınırsız sex yasayalım uzaklık ve yaşınız sorun degil sms watsap lina viber var

    YanıtlaSil